مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-22سياسي

رییسی: بایدسطح تعاملات ایران و الجزایر گسترش پیدا کند


رییس جمهور با بیان اینکه ایران و الجزایر همکاری های خوبی با یکدیگر دارند اما این سطح از تعاملات کافی نیست، اظهار داشت: با توجه به عزم و اراده سران دو کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر امروز سه شنبه در حاشیه ششمین مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز در قطر، در دیدار با عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر با تمجید از روحیه انقلابی و ایستادگی مردم الجزایر در برابر زیاده خواهی های استعمارگران اظهار داشت: تاریخ گواه آن است که ایستادگی و مقاومت ملت ها در برابر سلطه طلبان نتیجه بخش بوده است.

رییس جمهور افزود: ایران و الجزایر همکاری های خوبی با یکدیگر دارند اما این سطح از تعاملات کافی نبوده و با توجه به عزم و اراده سران دو کشور، مناسبات تهران و الجزیره می تواند در عرصه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی بیش از پیش گسترش یابد.

رییسی اظهار داشت: هر جا که در منطقه شاهد وجود ناامنی هستیم، می توان ردپا و اثر حضور و دخالت بیگانگان، به خصوص آمریکایی ها را مشاهده کرد.

لذا راه حل اساسی رفع مشکلات و ناامنی های منطقه قطع دست آمریکا و بیگانگان از منطقه است.

رییس جمهور همچنین از مواضع حق طلبانه الجزایر در برابر رژیم صهیونیستی و دیگر عرصه ها قدردانی و تصریح کرد: مخالفت کشور شما با ادامه عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بایدسطح تعاملات ایران و الجزایر گسترش پیدا کند

رییسی: بایدسطح تعاملات ایران و الجزایر گسترش پیدا کند