مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-22سياسي

اورژانس و انبار دارویی در کبودراهنگ ایجاد خواهند شد


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری احداث اورژانس و انبار دارویی بیمارستان امام رضا (ع) کبودرآهنگ خبر داد.

- همدان- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری احداث اورژانس و انبار دارویی بیمارستان امام رضا (ع) کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش، فتح الله توسلی سه شنبه در دیدار با دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیان مشکلات شهرستان های بهار و کبودراهنگ در حوزه سلامت پرداخت و خواستار پیگیری احداث اورژانس و انبار دارویی بیمارستان امام رضا (ع) در شهرستان کبودرآهنگ شد.

وی با بیان اینکه دستگاه سی.

تی.

اسکن برای مردم شهرستان بهار و دستگاه ام.

آر.

آی برای استفاده مردم کبودرآهنگ در دسترس باشد؛ اضافه کرد: بعلاوه دستگاه های لاپاراسکوپی و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی دیگر و تأمین تجهیزات درمانگاه های دو شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تأمین نیروی انسانی بیمارستانها و درمانگاه های دو شهرستان مذکور نیز خبر داد و افزود: پیگیری 24 ساعته شدن درمانگاه مهاجران و درخواست مطالعه ساخت دو بیمارستان در کبودرآهنگ و بهار نیز از جمله مواردی است که در جهت پیگیری آنها وارد کار شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس و انبار دارویی در کبودراهنگ ایجاد خواهند شد

اورژانس و انبار دارویی در کبودراهنگ ایجاد خواهند شد