مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-22اقتصادي

محدودیت های سالم بازی های ویدیویی/ چطور برای فرزندانمان قانون وضع کنیم


کارشناس مسائل روانشناسی استان مرکزی معتقد است هنگامی که فرزند کار دیگری برای انجام دادن نداشته باشد، بازی ها همیشه برای پر کردن زمان وجود دارند، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ چگونه بفهمم عادت بازی های ویدیویی فرزندم مشکل ساز نباشد؟ چگونه می توانم عادت بازی های ویدیویی فرزندم را کنترل کنم؟چه نوع محدودیت هایی را برای بازی تعیین کنم؟ اینها سوالاتی که این روزها ذهن اکثر والدین را به خود مشغول کرده است.

  اکثریت قریب به اتفاق کودکان و نوجوانان به بازی های ویدیویی می پردازند، اگرچه بسیاری از کودکان، رعایت اعتدال در انجام این گونه بازی ها را رعایت می کنند، ولی برخی دیگر از آنها بدون توجه به عواقب خطرناک بازی های ویدئویی به صورت وسواسی به آن می پردازند و والدین زمانی نگران فرزند خود می شوند که کودک به علت زمان طولانی که به این بازی های پرداخته است از تکالیف خود غفلت کرده و یا تمام شب را بیدار می ماند و آنقدر خسته است که نمی تواند روز بعد برای رفتن به مدرسه بیدار شود و یا اینکه در برخی موارد، فرزند خانواده به ندرت با دیگران معاشرت می کند و تمام وقت آزاد خود را صرف بازی های ویدیویی می کند.

تعیین و اعمال محدودیت در بازی ها شکوه یارمحمدی، روانشناس مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس می گوید: وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های سالم بازی های ویدیویی/ چطور برای فرزندانمان قانون وضع کنیم

محدودیت های سالم بازی های ویدیویی/ چطور برای فرزندانمان قانون وضع کنیم