مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-22اقتصادي

ایجاد شهرک های تخصصی در کشور دنبال می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، ایجاد شهرک های تخصصی مشاغل صنفی و صنایع آلاینده شهری را از رویکردهای این سازمان اعلام و اضافه کرد: - در این زمینه از ایجاد این شهرک های تخصصی در مرکز فارس حمایت می کنیم.

رضا رحیمی سه شنبه سوم اسفند در آیین معارفه سرپرست جدید شرکت شهرک های صنعتی فارس، صنعت را پیشران توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: شهرک های صنعتی اصلی ترین مولفه ای است که در بستر سازی برای تحقق این توسعه نقش موثری دارند.

او با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس به مرحله واگذاری به متقاضیان رسیده است، افزود: در جای جای استان پهناور فارس بسترهای لازم برای شکل گیری و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب شهرک ها و نواحی صنعتی، فراهم شده است.

رحیمی با بیان اینکه در استان فارس با تعامل و همکاری مناسب شرکت شهرکهای صنعتی با سازمان صنعت معدن و تجارت اقدامات اثر گذاری در زمینه احیای واحدهای راکد انجام شده است، گفت: امیدواریم این موضوع مهم تداوم یابد.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه بر رویکرد افزایش ظرفیت شهرکهای تقاضا محور به ویژه در مرکز فارس تاکید کرد و گفت: حمایت از توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک های تخصصی در کشور دنبال می شود

ایجاد شهرک های تخصصی در کشور دنبال می شود