مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-22سياسي

شکستن بت کدخدایی آمریکا و دفاع از مظلوم باید تبیین شود


شکستن بت کدخدایی آمریکا و رسیدن به اقتدار جهانی و دفاع از مظلوم در تمامی سطوح از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هستند که در بین افکار عمومی باید تبیین شود.

- نرگس سادات میرهاشمی عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: خودباوری و اعتماد به توان داخلی بدون تکیه شرق و غرب، شکستن بت آقایی و کدخدایی آمریکا و رسیدن به اقتدار جهانی و دفاع از مظلوم در تمامی سطوح از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هستند که در بین افکار عمومی باید تبیین شود.

وی ادامه داد: جریان دانشجویی باید با برگزاری هدفمند و برنامه ریزی دقیق کرسی های آزاداندیشی و پرداختن موضوع در نشریات و ایجاد فضای گفتمانی در سطح دانشگاه و نقد کردن مسئولین ذیربط بدون تعارف و به چالش کشیدن مخالفین این نظریه در قالب مناظره و فضای رسانه ای جو محیط دانشگاه را به سمت اتکای به توان دانش داخلی میل و سوق بدهد، همچنین با اهرم های فشار زمینه ورود جوانان متخصص و متعهد در مناصب را فراهم آورند تا در عرصه جنگ سرد و نرم ، نوآوری و خلاقیت مضاعف ایجاد شود.

میرهاشمی درباره چالش های اولویت دار انقلاب اسلامی گفت: برای نیل به گام دوم موانعی وجود دارد که تا برطرف نشدن این موانع شاید اینکه بگوییم اولویت کدام است زود به نظر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن بت کدخدایی آمریکا و دفاع از مظلوم باید تبیین شود

شکستن بت کدخدایی آمریکا و دفاع از مظلوم باید تبیین شود