مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-22اقتصادي

بیش از هزار و 600 نفر در اردبیل بیمه بیکاری دریافت کرده اند


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده و کارگران در استان اردبیل 1650 نفر در سال گذشته بیمه بیکاری در یافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیم زاده بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های اصلی این اداره کل صیانت از نیروی کار است، اظهار کرد: طی سال گذشته 84 بنگاه اقتصادی مشکل دار دارای بیش 1040 نفر نیروی کار مورد حمایت قرار گرفت.

وی در خصوص صدور مجوز بازنشستگی پیش از موعد برخی کارگران نیز گفت: 1326 نفر از کارگران مشاغل سخت و زیان آور شناسایی و مورد تأیید قرار گرفت.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از 1650 نفر بیمه بیکاری دریافت کرده اند گفت: به منظور نظارت بر حسن انجام قانون کار در واحدهای کارگاهی استان تعداد 13480 فقره بازرسی از واحدهای کارگری و بنگاه های اقتصادی و تولیدی استان صورت گرفت.

رحیم زاده با اشاره به تلاش برای ایجاد سازش در پرونده های شکایت کارگری و کارفرمایی عنوان کرد: تعداد 8463 پرونده شکایت کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف استان مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به صدور رأی شد.

وی از تأیید صلاحیت بیش از 50 شرکت خدماتی جهت شرکت در مناقصات دولتی خبر داد وبیان کرد: کارشناسان این حوزه با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار و 600 نفر در اردبیل بیمه بیکاری دریافت کرده اند

بیش از هزار و 600 نفر در اردبیل بیمه بیکاری دریافت کرده اند