مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-22اقتصادي

برگزاری جشنواره «پیشرفت گردشگری ایران»


جشنواره پیشرفت گردشگری به انگیزه گذر از دوران رکود و با هدف تبدیل گفتمان پیشرفت به الگوی حاکم و بلوغ سازمان ها در پیشرفت گردشگری، همزمان با ورود به قرن جدید برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره که از سوی اندیشکده پیشرفت گردشگری برگزار می شود، قرار است عملکرد سازمان های متقاضی در رابطه با طراحی، تولید و عرضه محصول و ارائه خدمت مرتبط با صنعت گردشگری و با توجه به معیارهای الگوی پیشرفت گردشگری را ارزیابی کند.

براساس توضیح اندیشکده پیشرفت گردشگری، جوایز این جشنواره شامل سطوحی است که برای تعیین آن ها ارزیابی همه جانبه و کاملی از فعالیت های عملیاتی و کیفی سازمان در ارتباط با محصولات و خدمات گردشگری از جمله پایداری تولید و خدمات، مدیریت سرمایه انسانی و مطابقت با نیازمندی های گردشگران و سایر ذی نفعان انجام می شود.

حامد فروزان ـ رییس اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران ـ در توضیحات بیشتر گفت: با در دستور کار قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید الگوی پیشرفته بومی خود را متکی بر مبانی اسلامی و فرهنگ ایرانی تعریف و ارائه کنیم، در طول فعالیت اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران، خبرگان و متفکران این صنعت بر بستر این اندیشکده گردهم آمدند و با مطالعه جدیدترین روش ها و مدل های تعالی جهان و منابع مطالعاتی الگوهای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «پیشرفت گردشگری ایران»

برگزاری جشنواره «پیشرفت گردشگری ایران»