مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-22حوادث

توقیف یک فروند شناور لنج صیادی و یک قایق غیرمجاز ترال متخلف


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف یک فروند شناور لنج صیادی و یک فروند قایق غیرمجاز ترال متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد رامش جان گفت: در پی شکایت و نارضایتی برخی صیادان حوزه غرب استان مبنی بر صید غیر مجاز محاصره ای توسط شناورهای متخلف گشت دریایی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در معیت نیروهای دریابانی اقدام به گشت زنی در منطقه نمود که منجر به توقیف یک فروند شناور لنج صیادی مذکور گردید.

وی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر توقیف شناور لنج صیادی متخلف یک دستگاه تور غیر مجاز (محاصره ای)، مقداری ماهی صید شده و 9 نفر متهم کشف و ضبط و شناور به همراه متهمین، ادوات صید و ماهی های مکشوفه توقیف و ضمن تشکیل پرونده و ارسال به مرجع محترم قضایی جهت سیر مراحل قانونی به اسکله صیادی بندر کنگ دلالت داده شد.

رامش جان افزود: همچنین یک فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف و 2 جفت تخته ترال به همراه تور مربوطه در محدوده بنجی- جاسک به همراه مقداری ماهی و ادوات و دو نفر متهم توقیف و ضمن تشکیل پرونده و ارسال به مرجع محترم قضایی جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه حفاظت منابع و آبزیان این شهرستان دلالت داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک فروند شناور لنج صیادی و یک قایق غیرمجاز ترال متخلف

توقیف یک فروند شناور لنج صیادی و یک قایق غیرمجاز ترال متخلف