مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-22سياسي

ورود سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه


سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه وارد شد.

- سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه وارد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در آستانه تدوین مبانی برنامه هفتم توسعه و با هدف حصول تفاهم در نقش آفرینی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان سند راهنما و بالادستی برای تدوین برنامه هفتم توسعه، نشست مشترکی بین رییس و مدیران مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی با معاون علمی و تقسیم کار ملی و مدیران ارشد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

این نشست با حضور عادل آذر رییس مؤسسه و هادی اکبرزاده عضو شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ومعاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز برگزار شد.

ابتدای نشست مذکور فرایند تدوین و محتوا و جایگاه سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت معرفی و تشریح و سپس اعضای حاضر به بیان نظرات خود در خصوص نقش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در برنامه هفتم پرداختند.

پس از بحث و تبادل نظر و تأکید بر جایگاه بالادستی الگو در تدوین اسناد راهبردی کشور مقرر شد بنا به فراخور موضوع، نمایندگانی از مرکز الگو که با محتوای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آشنایی کامل دارند، در جلسات تخصصی تدوین مبانی برنامه هفتم حضور یابند و مفاد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه

ورود سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درتدوین مبانی برنامه هفتم توسعه