مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-22ورزشي

پشت پرده عزل رییس هیات پرورش اندام کرمانشاه


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در حالی که حدود دو سال دیگر به اتمام دوره تصدی اش باقی مانده بود، از سمتش برکنار شد.

- رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه که یکی از روسای هیات های استانی درخواست دهنده برای برگزاری مجمع فوق العاده و استیضاح رییس فدراسیون بود، اکنون از سمت خود عزل شده است.

حسین شیروانی در تشریح اتفاقات پیش آمده به ایسنا گفت: حدود سه ماه پیش بنا به درخواست 15 نفر از روسای هیات های استانی، با توجه به تخلفات فدراسیون درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را داشتیم که در آن مجمع، رییس فدراسیون توانست دوباره ابقا شود.

وی ادامه داد: در روزهای پس از برگزاری مجمع فوق العاده، رییس فدراسیون شروع به رایزنی با مدیران کل ورزش و جوانان استان هایی کرد که روسای آنها درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای استیضاحش را داده بودند و از آنها خواست تا روسای هیات های بدنسازی و پرورش اندام استان خود را از این سمت برکنار کنند.

رییس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه افزود: پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان متوجه این مسئله شد، طی نامه ای به مدیران کل ورزش و جوانان دستور داد که حق انجام چنین کاری را ندارند که این مسئله باعث شد در برخی از استان ها مدیران کل آنها توجهی به نامه ریاست فدراسیون نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده عزل رییس هیات پرورش اندام کرمانشاه

پشت پرده عزل رییس هیات پرورش اندام کرمانشاه