مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-22اقتصادي

عملیات ساخت ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد


رییس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: عملیات ساخت ساختمان خانه صنعت و معدن استان اصفهان پس از سال ها پیگیری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر شنبه در آیین کلنگ زنی ساختمان خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه این خانه طی سال های گذشته همواره خانه به دوش بوده روزی مهمان سازمان صمت بوده، مدتی در ساختمان اصناف و بعد از آن مکانی را اجاره کرده است، اظهار داشت: با پیگیری های زیاد زمین یک هزار متری برای راه اندازی ساختمان خانه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خاکبرداری برای دو طبقه پارکینگ این ساختمان از فردا آغاز خواهد شد، افزود: نهادهای مختلف برای آغاز ساخت این ساختمان اعلام همکاری کرده اند و امیدواریم که این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

رییس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به اینکه برای صدور مجوز ساخت و پروانه این پروژه دو میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اما ارزش این خانه خیلی بیشتر است.

وی با بیان اینکه با کمک همگن های صنعتی می توان بنایی با زیربنای چهار هزار متر مربع ایجاد کنیم، گفت: لوگوهای کارخانه های بزرگ را برای نمای این ساختمان استفاده خواهیم کرد.

سهل آبادی گفت: راه اندازی ساختمان خانه صنعت و معدن استان اصفهان خواسته همه صنایع بود و همه هشت هزار واحد صنعتی برای بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد

عملیات ساخت ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد