مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-22اقتصادي

207 هاچ بک دو رنگ به خط تولید رسید


معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با بیان این که تولید پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در رنگ های مختلف، براساس نظرسنجی از بازار و مشتریان صورت گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علی رحیمی افزود: مزیت پژو 207 هاچ بک اتوماتیک دو رنگ، استفاده از تکنولوژی به کار رفته در خط رنگ این خودرو است که موجب افزایش کیفیت رنگ شده، ضمن آن که نصب قطعات تزییناتی خاص در فرآیند تولید، زیبایی این محصول را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: این خودرو علاوه بر سطح تجهیزات مناسب، مجهز به موتور TU5P و گیربکس شش سرعته اتوماتیک است که رانندگی پرشتاب با گشتاور مناسب سبب رضایت مشتریان خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: موتور TU5P پژو 207 دو رنگ، نسل جدید موتور TU5 است که هم پرقدرت است و هم میزان مصرف سوخت آن منطبق با استانداردهای زیست محیطی است.

این موتور هم چنین نسبت به موتور TU5 از بهبود عملکرد 5 تا 7 درصد، در توان و گشتاور برخوردار است.

وی با تاکید بر این که این موتور دارای مزایای متعددی است، خاطرنشان کرد: اضافه شدن CVVT یا زمان بندی متغیر سوپاپ ها، کاهش مصرف سوخت خودرو، کاهش اصطکاک های داخل موتور، ارتقای آلایندگی به یورو پنج، کاهش مصرف روغن و بهبود شتاب گیری خودرو از نقاط قوت موتور نصب شده بر روی خودروی پژو 207 هاچ بک اتوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

207 هاچ بک دو رنگ به خط تولید رسید

207 هاچ بک دو رنگ به خط تولید رسید