مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-22اقتصادي

الزام درج قیمت تولیدکننده بر روی 7000 کالا در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 7000 قلم کالا مشمول درج قیمت تمام شده به جای قیمت مصرف کننده شد.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نظام جدید قیمت گذاری برخی کالاها، اظهار کرد: بیش از 7000 قلم کالا مشمول درج قیمت تمام شده به جای قیمت مصرف کننده شدند که این اقدام با سرعت خوبی پیش می رود و به دلیل شفافیت هایی که در زنجیره تولید تا مصرف ایجاد شده و کاهش قیمت را هم نشان داده، استقبال مردم را هم در پی داشته است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شده و ادامه هم خواهد داشت، گفت: این رویه، آرامش زیادی به بازار داد و اختلاف بین فروشنده و خریدار را به حداقل رساند.

این مسئول ادامه داد: پیشنهاد شده تا قیمت تولیدکننده برای همه کالاها درج شود و علاوه بر اینکه قیمت تمام شده تولید و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر روی کالا درج می شود، حداکثر قیمت مصرف کننده بر اساس سود متعارف نیز قید شود که در این صورت، دغدغه ها کاهش پیدا می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: با درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا شاهد واقعی شدن قیمت تولیدکنندگان برای کاهش مالیات و حذف درج قیمت غیرواقعی روی کالا هستیم و از دیگر مزایای اجرای این طرح، حذف حاشیه سودهای غیرمتعارف و حذف تخفیفات اغواکننده دروغین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام درج قیمت تولیدکننده بر روی 7000 کالا در زنجان

الزام درج قیمت تولیدکننده بر روی 7000 کالا در زنجان