مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-22فرهنگي

سراغ چه کتابهایی برویم که خواندنی باشد؟/نقد وبررسی کتیبه ژنرال


در هفته بیست و سوم برنامه چراغ مطالعه کتاب «کتیبه ژنرال» نوشته اکبر صحرایی با حضور نویسنده نقد و بررسی و درباره اینکه چه بخوانیم بحث و گفتگو می شود.

- ، در اولین شب از هفته بیست و سوم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه سوم اسفند ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، عطاء الله بیگدلی در مورد مطالعه حدیث و اینکه چطور باید آثار مرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی می کند.

در بخش فارسی وار با مهدی صالحی مدرس ویرایش و مدیرعامل انجمن فرهنگی آموزشی ویرایش درباره موضوع سیاست گذاری در زبان فارسی گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن نادر سهرابی درباره تجربه خواندن کتاب ادبیات چیست؟ نوشته ژان پل سارتر صحبت می کند.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه چهارم اسفند ماه پخش می شود کتاب کتیبه ژنرال نوشته اکبر صحرایی با حضور نویسنده مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

در این اثر، وقایع دو دهه قبل از انقلاب و چهار دهه پس از آن یعنی حوادث دهه 40 تا درگیری ها ترورها انقلاب ، جنگ تحمیلی، ظهور داعش و اتفاقات سوریه و عراق و مدافعان حرم همه در زندگی شخصیتی به نام عبدالله اسکندری روایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراغ چه کتابهایی برویم که خواندنی باشد؟/نقد وبررسی کتیبه ژنرال

سراغ چه کتابهایی برویم که خواندنی باشد؟/نقد وبررسی کتیبه ژنرال