مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-22سياسي

توجه به اصول مهندسی کمک به اقتصاد ملی است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با اشاره به اهمیت کار مهندسان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .

تاکید کرد که توجه به اصول مهندسی در همه زمینه ها خصوصا حوزه ساختمان، - کمک به اقتصاد و ارتقاء شاخص های اقتصادی و افزایش کیفیت زندگی است.

مجتبی زوربخش سه شنبه 3 اسفند در یک کنفرانس خبری که به مناسبت روز مهندس برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان برای بزرگداشت این روز، خاطرنشان کرد که اکنون زمینه برای توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تعاملات بین دستگاهی خصوصا در حوزه مهندسی عمران و ساختمان، در استان فارس فراهم شده است.

زوربخش خاطرنشان کرد: اقدامات مهندسان با اتکا با علم و اخلاق حرفه ای، همواره قابل تحسین بوده و پاسداشت این اقدامات ضروریست اما امسال و به دلیل شرایط قرمز کرونایی امکان برگزاری گردهمایی به مناسبت روز مهندس در شیراز فراهم نشد، لذا برنامه ها به شکل محدود و درون سازمانی و مجازی دنبال می شود.

او یکی از اقدامات مهم در بزرگداشت روز مهندس را کمک مومنانه، برشمرد و گفت: رونمایی از کارت رفاهی مهندسان که اعضا و کارکنان این سازمان را در بر می گیرد، افزایش 2 برابری پوشش بیمه ای اعضا، تهیه کارت رفاهی ویژه اصحاب رسانه براساس تفاهمی که با استانداری فارس انجام شد و رونمایی از اپلیکیشن تقویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اصول مهندسی کمک به اقتصاد ملی است

توجه به اصول مهندسی کمک به اقتصاد ملی است