مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-22اقتصادي

دبیرخانه همکاری های سازمان اقتصادی اکو به ایران واگذار شد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: از هفته آینده دبیرخانه همکاری های سازمان اقتصادی اکو به ایران واگذار و منتقل می شود، 10 کشور دیگر نیز عضو اکو هستند، - امیدواریم وضعیت ایران در منطقه در بحث صادرات به شرایط پایدار برسد.

غلامحسین شافعی سوم اسفندماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور بسیار مطلوب نیست، اظهار کرد: بنابراین فعالیت صادرکنندگان در این شرایط بسیار ارزشمند است و همه به این مسئله اذعان دارند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان در این شرایط سخت کشور را اداره کرده و با ناملایمات بسیاری مواجه شده اند، امیدواریم در آینده شرایط به گونه ای پیش برود که شاهد غنچه های پرطراوات در حوزه تولید و صادرات باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر شاهد اقداماتی در حوزه تولید و صادرات بودیم، گفت: برخی امورات نیز تسهیل شده است، اما نیازمند اقدامات بزرگ هستیم، بسته جدید سیاست ارزی و تجاری توسط معاون اقتصادی رییس جمهور ارائه شده است.

شافعی در ادامه با اشاره به توافقات جدید در برجام، توضیح داد: این مسئله بسیار ارزشمند است، اما نگران افزایش مشوق در صادرات نفت هستیم، نباید این مشوق ها افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه همکاری های سازمان اقتصادی اکو به ایران واگذار شد

دبیرخانه همکاری های سازمان اقتصادی اکو به ایران واگذار شد