مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:372022-02-22اقتصادي

اولین شهرک هوشمند،خلاق و پایدار کشور در خرم آباد احداث می شود


‍ رییس کمیسیون عمران و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی لرستان گفت: اولین شهرک هوشمند،خلاق و پایدار کشور با محوریت گردشگری توسط بخش خصوصی در خرم آباد احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد به نقل از اتاق بازرگانی، سید رضا رزاز رییس کمیسیون عمران و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی لرستان با تاکید بر اینکه خرم آباد به صورت بالقوه ارزش گردشگری بسیار بالایی دارد، گفت: تنظیم قوانین،چارچوب ها و سیاست های جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم از مهمترین اولویت های تدوین شده برای توسعه استان است.

  وی افزود: معرفی خرم آباد به عنوان شهر گردشگری و پایدار در دو دهه اخیر، باعث شده که با جدیت، پیگیر شناسایی و جذب سرمایه گذارانی باشیم که علاقه مند ورود به مبحث گردشگری در لرستان هستند.

  رزاز با بیان این نکته که احداث شهرهای خلاق، هوشمند و پایدار از مهمترین شاخصه های توسعه همه جانبه در سطح ملی و بین المللی است عنوان کرد: یک گروه سرمایه گذار مطالعاتی در سطح کشور برای احداث مجموعه ای خلاقانه و نوآورانه با عنوان شهر هوشمند، خلاق و پایدار با محوریت گردشگری و توریسم سلامت انجام داده است که ما در کمیسیون به محض اطلاع از این موضوع مذاکرات اولیه را صورت داده و ضمن معرفی پتانسیل های استان و شهر خرم آباد، آمادگی اتاق بازرگانی و مجموعه مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرک هوشمند،خلاق و پایدار کشور در خرم آباد احداث می شود

اولین شهرک هوشمند،خلاق و پایدار کشور در خرم آباد احداث می شود