مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:372022-02-22سياسي

ابعادمختلف وجودی امام زمان راهنمای جوانان درهمه زمینه هاست


رییس بنیاد مهدویت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداختن به ابعاد مختلف وجودی حضرت بقیه الله(عج) می تواند در جهان پر از آشوب کنونی راهگشا و راهنمای جوانان در تمامی زمینه ها باشد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بنیاد مهدویت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداختن به ابعاد مختلف وجودی حضرت بقیه الله(عج) می تواند در جهان پر از آشوب کنونی راهگشا و راهنمای جوانان در تمامی زمینه ها باشد.

حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مهدویت استان، افزود: جهاد تبیین در تحقق گفتمان و فرهنگ مهدویت، امری بسیار مهم و ارزشمند است.

وی اظهارکرد: تقویت باور به مهدویت نماد دینی و اخلاقی به جامعه می بخشد و تفکر و باور مهدویت هویت شیعه است.

موسوی اعظم با بیان اینکه فرهنگ مهدویت راه سعادت و تعالی جامعه دینی ما را تضمین می کند، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان ضروری است و باید تلاش کنیم تا دسیسه های دشمنان بی اثر گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در دنیای پرآشوب کنونی، راه نجات، درستکار زیستن و توسل به الگوهایی است که انسان را در راه درست قرار دهد و ما این الگوها را در دین اسلام داریم و باید با توسل به آنها و قرار گرفتن در این مسیر، زندگی خود را پر بار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعادمختلف وجودی امام زمان راهنمای جوانان درهمه زمینه هاست

ابعادمختلف وجودی امام زمان راهنمای جوانان درهمه زمینه هاست