مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-22اقتصادي

خبری از تب و تاب خرید کفش عید در بازار کرمانشاه نیست


رییس اتحادیه کفاشان کرمانشاه با بیان اینکه هر سال مردم خرید کفش عید را در بهمن ماه آغاز می کردند، گفت: امسال هیچ خبری از رونق نوروزی در بازار کفش کرمانشاه نیست.

- خبری از تب و تاب خرید "کفش عید" در بازار کرمانشاه نیست ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه کفاشان کرمانشاه با بیان اینکه هر سال مردم خرید کفش عید را در بهمن ماه آغاز می کردند، گفت: امسال هیچ خبری از رونق نوروزی در بازار کفش کرمانشاه نیست.

نورعلی حشمتیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هر سال شلوغی بازار عید و خرید کفش برای نوروز از بهمن ماه آغاز می شد، افزود: امسال بهمن را با رکود بازار کفش پشت سر گذاشتیم و مشخص نیست وضعیت در اسفندماه بهتر شود، یا نه.

وی از کاهش فروش مغازه های کفش فروشی کرمانشاه به یک چهارم خبر داد و عنوان کرد: مغازه هایی که قبلا روزی 20 جفت کفش می فروختند، اکنون به فروش پنج جفت در روز رسیده اند.

رییس اتحادیه کفاشان کرمانشاه گرانی کفش را عامل اصلی کاهش خرید دانست و اضافه کرد: کفش گران شده و مردم توان خرید آن را ندارند.

به گفته حشمتیان هم اکنون قیمت یک جفت کفش چرم مصنوعی بسته به کیفیت آن از 200 تا 500 هزار تومان و یک جفت کفش چرم طبیعی از 600 هزار تا یک میلیون تومان است که با این قیمت ها مردم از پس خرید برنمی آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از تب و تاب خرید کفش عید در بازار کرمانشاه نیست

خبری از تب و تاب خرید کفش عید در بازار کرمانشاه نیست