مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-22ورزشي

اعزام نماینده بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال کشور


سرمربی تیم بسکتبال بانوان «شهسان خراسان شمالی» از اعزام این تیم به مسابقات دور رفت هفته اول لیگ دسته 2 کشور در تهران خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهسان خراسان شمالی از اعزام این تیم به مسابقات دور رفت هفته اول لیگ دسته 2 کشور در تهران خبر داد.

فاطمه باقری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم شهسان خراسان شمالی ساعت 9 صبح چهارشنبه چهارم اسفند ماه برای شرکت در مسابقات دور رفت لیگ دسته 2 کشور، عازم ورزشگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران می شود.

باقری افزود: تیم شهسان خراسان شمالی در هفته نخست، پنجم و ششم اسفند ماه در گروه C لیگ دسته 2 کشور در دور رفت با تیم های راد شاهین تهران و رایان پارس تهران رقابت می کند.

وی ادامه داد: در دور رفت و برگشت هفته دوم مسابقات لیگ دسته 2 بانوان، تیم شهستان خراسان شمالی در تاریخ 16 و 17 اسفند ماه با تیم های خانه بسکتبال بابل و راد شاهین تهران به میزبانی خراسان شمالی در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد به رقابت می پردازد.

باقری بیان کرد: همچنین در هفته سوم و پایانی دور برگشت این مسابقات، تیم شهسان خراسان شمالی به مصاف تیم های رایان پارس تهران و خانه بکستبال بابل به میزبانی بابل در تاریخ 18 و 19 فروردین ماه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نماینده بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال کشور

اعزام نماینده بانوان خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال کشور