مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-22اقتصادي

صدور سند کاداستری برای 98 درصد اراضی ملی استان یزد


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از جانمایی ، تثبیت و صدور سند مالکیت کاداستری (حدنگاری) 98 درصد اراضی ملی این استان و جانمایی و تثبیت تمامی آنها در بانک کاداستر خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از جانمایی ، تثبیت و صدور سند مالکیت کاداستری (حدنگاری) 98 درصد اراضی ملی این استان و جانمایی و تثبیت تمامی آنها در بانک کاداستر خبر داد.

علی کریمی در خصوص عملکرد اجرای کاداستر اراضی ملی در استان اظهار کرد: مجموع اراضی ملی استان یزد در پایان سال 1399 مقدار 7 میلیون و 33 هزار و 471 هکتار بوده که تماما بر اساس آخرین تقسیمات سیاسی استان ( در محدوده شهرستان ) انتزاع و در بانک کاداستر جانمایی و تثبیت شده است.

وی افزود: در این مسیر مشکلاتی همچون تبادلات اراضی ملی بر اساس محدوده جغرافیایی میان ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی وجود داشته که در برنامه کاری سال 1400 قرار گرفت.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ادامه داد: بر این اساس ، مساحت کل اراضی ملی استان با در نظر گرفتن این تبادلات ، 7 میلیون و 265 هزار هکتار اعلام شده که تمام آنها در بانک کاداستر تثبیت شده است.

کریمی با بیان اینکه از کل اراضی ملی استان نیز مقدار هفت میلیون و 125 هزار هکتار منجر به صدور سند مالکیت شده که دارای پیشرفت 98 درصد است ،خاطرنشان کرد: باقیمانده اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند کاداستری برای 98 درصد اراضی ملی استان یزد

صدور سند کاداستری برای 98 درصد اراضی ملی استان یزد