مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-22اقتصادي

آخرین پیگیری ها برای مشکل مالکان مجتمع اطلس اراک به کجا رسید؟


یکم آذرماه اعضای تعاونی مسکن فرهیختگان دانشگاه مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند، به گفته این افراد چند سالی است بیش از 70 خانواده درگیر این موضوع هستند و پیگیری های متعدد آنها در مراجع ذیربط هم به نتیجه ای نرسیده است! - ایسنا/مرکزی یکم آذرماه اعضای تعاونی مسکن فرهیختگان دانشگاه مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند، به گفته این افراد چند سالی است بیش از 70 خانواده درگیر این موضوع هستند و پیگیری های متعدد آنها در مراجع ذیربط هم به نتیجه ای نرسیده است! به گفته اعضا تعاونی دانشگاه با یک فرد حقیقی شریک می شود و به صورت شراکتی(زمین از فرد حقیقی و سرمایه از تعاونی به صورت 50/50) اقدام به ساخت تعدادی واحد مسکونی می کند که از مجموع 154 واحد آن، نیمی به دانشگاه تعلق می گیرد.

تا سال 97 شرایط به خوبی پیش رفت و ساخت و سازها انجام شد، اما در سال 97 به سبب اختلافات مالی بین پیمانکار و تعاونی، درب واحدها از سوی پیمانکار بسته شد و اعضا دسترسی به واحدهای خود نداشتند و همین امر سبب شد تعاونی از این فرد شکایت کند تا از سوی دستگاه قضاییه این مهم پیگیری شود که البته تا به این جای کار، نتیجه ای حاصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این خصوص اعتراضاتی از سوی مردم صورت گرفت که در آخرین اعتراض که در 18 بهمن صورت گرفت، نصیری معان فرماندار از حمایت فرمانداری از این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین پیگیری ها برای مشکل مالکان مجتمع اطلس اراک به کجا رسید؟

آخرین پیگیری ها برای مشکل مالکان مجتمع اطلس اراک به کجا رسید؟