مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-22سياسي

برگزاری دومین کنفرانس ملی مواد نوین در یزد


دومین کنفرانس ملی مواد نوین به همت پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی استان یزد برگزار می شود.

- سید حسین میرحسینی رییس این کنفرانس در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: دومین کنفرانس ملی مواد نوین با هدف به اشتراک گذاشتن ایده ها و یافته های پژوهشی و تبادل نظر اساتید، محققان و صنعتگران فردا چهارشنبه چهارم اسفندماه به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان این که این دوره از کنفرانس در سه زمینه اصلی تولید مواد نسوز و قطعات سرامیکی های تک ، ساخت نانوسرامیک ها و تولید بیومواد سرامیکی پزشکی برگزار می شود، گفت: در کنفرانس فردا علاوه بر ارائه بیش از 100 مقاله برگزیده به صورت سخنرانی و پوستر، سه سخنرانی ویژه و یک کارگاه علمی توسط اساتید برای بهره مندی شرکت کنندگان ارائه می شود.

میرحسینی محورهای این کنفرانس را شامل سرامیک های مهندسی ، دیرگدازهای پیشرفته ، کاربردهای نوین مهندسی مواد ، مهندسی سطوح و پوشش های نوین ، نانوپودر، نانوکاتالیست، نانوکامپوزیت ، نانوبیومواد، نانوبیوتکنولوژی ، جوشکاری و اتصال دهی نانو و میکرو ، آلیاژهای شیشه ای ، فولادهای پیشرفته و مواد و آلیاژهای هوشمند ذکر کرد.

وی در مورد برنامه زمان بندی کنفرانس نیز خاطرنشان کرد: کنفرانس از ساعت 8 تا 16:30 در فضای اسکای روم به صورت مجازی برگزار می شود که در صورت امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنفرانس ملی مواد نوین در یزد

برگزاری دومین کنفرانس ملی مواد نوین در یزد