مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-22اقتصادي

صدور سند کاداستری برای 98 درصد اراضی ملی در استان یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از جانمایی ، تثبیت و صدور سند مالکیت کاداستری (حدنگاری )98 درصد اراضی ملی این استان و جانمایی و تثبیت تمامی آنها در بانک کاداستر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی کریمی صبح امروز در نشست هماهنگی و جمع بندی عملکرد اجرای کاداستر اراضی ملی در این استان با بیان این که مجموع اراضی ملی استان یزد در پایان سال 1399، هفت میلیون و 33 هزار و 471 هکتار بوده است، اظهار کرد: تمام اراضی ملی استان یزد براساس آخرین تقسیمات سیاسی استان ( در محدوده شهرستان ) انتزاع و در بانک کاداستر جانمایی و تثبیت شده است.

وی افزود: در این مسیر مشکلاتی همچون تبادلات اراضی ملی بر اساس محدوده جغرافیایی میان ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی وجود داشته که در برنامه کاری سال 1400 قرار گرفت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: بر این اساس، مساحت کل اراضی ملی استان با در نظر گرفتن این تبادلات ، هفت میلیون و 265 هزار هکتار اعلام شده که اطلاعات فنی تمام آنها در بانک کاداستر تثبیت شدند.

کریمی در ادامه با بیان این که از کل اراضی ملی استان یزد نیز مقدار هفت میلیون و 125 هزار هکتار منجر به صدور سند مالکیت شده و دارای پیشرفت 98 درصدی است، تصریح کرد: باقیمانده اراضی ملی استان نیز دارای مشکلات ثبتی و قانونی می باشد که به مرور زمان ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند کاداستری برای 98 درصد اراضی ملی در استان یزد

صدور سند کاداستری برای 98 درصد اراضی ملی در استان یزد