مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-22سياسي

احیا، مرمت و حفظ بافت تاریخی شیراز؛ هدف سازمان نظامی مهندسی است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس گفت: یکی از اهداف اصلی این سازمان مرحمت، حفظ و احیای بافت تاریخی و فرهنگی شیراز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی زوربخش پیش از ظهر سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت روز مهندس بیان کرد: اهدافی که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس به دنبال تحقق آن هدف از احیای بافت تاریخی و فرهنگی شهر شیراز بوده و در این راستا نیز اقداماتی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: توجه به میراث تاریخی شهر شیراز یکی از اولویت هایی است که در استان فارس اهتمام ویژه ای به آن وجود داشته و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس نیز در تلاش است تا بتواند نسبت به حفظ احیا و مرمت بافت تاریخی و فرهنگی شیراز اقدام کنند او افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در 7 رشته تخصصی دارای بیش از 29 هزار نفر عضو بوده که غالب این افراد که بیش از 15 هزار نفر بوده اند دارای پروانه فعالیت و 13 هزار نفر نیز بدون پروانه فعالیت هستند.

زوربخش در خصوص نهضت ملی مسکن نیز تاکید کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته زمین هایی در راستای ساخت نهضت ملی مسکن مشخص شده است و برخی از مهندسان نیز شامل توانایی برای ساخت این پروژه خواهند بود از این رو شهرک مهندسین نیز در این طرح ملی احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا، مرمت و حفظ بافت تاریخی شیراز؛ هدف سازمان نظامی مهندسی است

احیا، مرمت و حفظ بافت تاریخی شیراز؛ هدف سازمان نظامی مهندسی است