مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-22سياسي

بازار قلعه محمود کرمان احیای شود / لزوم همکاری اوقاف


عضو شورای شهر کرمان خواستار همکاری اوقاف برای بازسازی و احیای بازار قلعه محمود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا کمساری در نشست شورای شهر کرمان گفت: خیلی از شهرهای کشور که جایگاه گردشگری بالایی دارند، بسیاری از جاذبه های تاریخی ما را ندارند، ولی ما با وجود جاذبه های فراوان و باارزش هنوز کار قابل توجهی در این عرصه انجام نداده ایم.

کمساری، در مورد بازار قلعه محمود بیان کرد: تاکنون، اقدامات خوبی برای احیا و بازسازی این بازار انجام شده و شهرداری هم متعهد شده گچ کاری رواق های بازار را انجام دهد که امیدواریم زودتر انجام شود.

وی با اشاره به واگذاری حجره ها به متقاضیانی که اکثراً در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند، با هدف ایجاد گذر صنایع دستی، خاطرنشان کرد: برخی از حجره ها شخصی هستند و مالک آن ها انگیزه ای برای مشارکت ندارد؛ اگر شهرداری بتواند بسته های تشویقی خاصی طراحی کند و پیگیری های بین سازمانی هم انجام شود، می توانیم بازارچه را احیا کرده و گذر صنایع دستی با جاذبه بالا را ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورا تأکید کرد: با توجه به اینکه بیش از 30 غرفه در بازار قلعه محمود متعلق به اداره اوقاف است، احیای این بازار نیاز به نگاه مثبت و مشارکت اوقاف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار قلعه محمود کرمان احیای شود / لزوم همکاری اوقاف

بازار قلعه محمود کرمان احیای شود / لزوم همکاری اوقاف