مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-22سياسي

فرصت 6 ماهه به شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه تعیین نرخ تاکسی


اعضای شورای شهر با اتفاق آرا به شهرداری تهران 6 ماه فرصت دادند که نسبت به راه اندازی سامانه تعیین نرخ تاکسی مبتنی بر شرایط ترافیکی شهر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، در جریان بررسی نرخ کرایه انواع تاکسی و سرویس مدارس و تعیین  بهای انواع خدمات تاکسیرانی در سال 1401 میثم مظفر پیشنهاد داد: در فضای تکنولوژی جدید، سازمان تاکسیرانی یک سامانه و اپلیکشین ایجاد کرده و به محض سوارشدن مسافر با روشن کردن GPS تا در پایان سفر نرخ سفر مشخص شود، تا حقوق شهروندان رعایت شود.

اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه برچسب کرایه ها بر مبنای کیو آر کد است واگر کسی بخواهد می تواند نرخ کرایه را براساس آن محاسبه کند، گفت: یک سامانه در تاکسیرانی وجود دارد که محاسبه می کند که کرایه را براساس ساعات اوج چطور افزایش یابد.

وی افزود: نرخ کرایه تاکسی های خطی براساس اسکن QR کد  تعیین می شود و برای تعیین این نرخ برای تاکسی های گردشی و تفلنی با چند استارتاپ وارد مذاکرده شدیم تا تاکسی های گردشی را مدیریت کنند و سامانه هوشمند کرایه راه اندازی شده است.

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اینباره اظهار داشت: باید انعطاف در قیمت گذاری نرخ کرایه تاکسی ها داشته باشیم که این مسأله ظرفیت هوشمندسازی تاکسیرانی را نشان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 6 ماهه به شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه تعیین نرخ تاکسی

فرصت 6 ماهه به شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه تعیین نرخ تاکسی