مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-22اقتصادي

913 کیلومترشبکه مسی در سنندج به کابل خودنگهدار تبدیل شد


در مجموع 913 کیلومترشبکه سیم مسی در شهرستان سنندج به کابل خودنگهدار تبدیل شده که 300 کیلومتر آن در سال جاری اجرا شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرتوزیع برق شهرستان سنندج گفت: در مجموع 913 کیلومترشبکه سیم مسی در شهرستان سنندج به کابل خودنگهدار تبدیل شده که 300 کیلومتر آن در سال جاری اجرا شده است.

محمد سعید سلطانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 1056 کیلومتر شبکه سیم مسی فشار ضعیف هوایی در شهرستان سنندج وجود دارد که تاکنون 913 کیلومتر آن در دوبخش شهری و روستایی اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی افزایش قابلیت اطمینان و ضریب ایمنی شبکه، جلوگیری از سرقت انرژی و تجهیزات شبکه را تنها بخشی از اهداف اصلی اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: مقرر است تا پایان شهریورماه سال 1401 تمام شبکه های توزیع برق شهری و روستایی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شود.

سلطانی با تاکید بر اینکه شبکه فشار ضعیف هوایی در بخش شهری امور برق شمال سنندج به طور کامل اصلاح و بهسازی شده است، عنوان کرد: تا پایان خرداد ماه سال آینده نیز شبکه فشار ضعیف هوایی امور برق جنوب شهرستان سنندج در بخش شهری و روستایی اصلاح، بهسازی و تبدیل به کابل خودنگهدار خواهد شد.

وی اضافه کرد: درسال جاری و در مجموع 300 کیلومتر شبکه سیم مسی در شهرستان سنندج با اعتباری بالغ بر 150میلیارد تومان به کابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

913 کیلومترشبکه مسی در سنندج به کابل خودنگهدار تبدیل شد

913 کیلومترشبکه مسی در سنندج به کابل خودنگهدار تبدیل شد