مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-22اجتماعي

تصمیم شهرداری زاهدان نسبت به آموزش های شهروندان در خصوص جمع آوری پسماندها


معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان طی نشست هم اندیشی آگاهی بخشی شهروندان از نحوه جمع اوری پسماندهای شهری در سطح منطقه سه بیان داشت: در راستای بهبود وضعیت خدمات شهری می طلبد آموزش شهروندی با موضوع مشخص به عنوان یک راهبرد اساسی در مدیریت شهری مطرح گردد و .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان طی نشست هم اندیشی آگاهی بخشی شهروندان از نحوه جمع اوری پسماندهای شهری در سطح منطقه سه بیان داشت: در راستای بهبود وضعیت خدمات شهری می طلبد آموزش شهروندی با موضوع مشخص به عنوان یک راهبرد اساسی در مدیریت شهری مطرح گردد و در جهت دستیابی به نتابج مطلوبتر بصورت پایلوت از یک ناحیه منطقه سه شروع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آسا ریگی هدف از این نشست را تقسیم وظایف و هماهنگی بین بخشی سازمان ها مربوطه در جهت اجرای سریع و به موقع پروژه آموزش شهروندی عنوان نمود.

وی بیان داشت: مدیریت پروژه آموزش شهروندی بر عهده سازمان فرهنگی، ورزشی و امور اجتماعی با بهره گیری از تجارب فنی سازمان مدیریت پسماند در حوزه آموزش شهروندی، امور تخصصی چون آموزش نیروها و نیاز سنجی محلات و همچنین مسولیت تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بر عهده مدیریت منطقه سه شهرداری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم شهرداری زاهدان نسبت به آموزش های شهروندان در خصوص جمع آوری پسماندها

تصمیم شهرداری زاهدان نسبت به آموزش های شهروندان در خصوص جمع آوری پسماندها