مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-22سياسي

آیا این برجام همان برجام ظریف است؟


این روزها هرچه بیشتر به توافق احتمالی با غربیها نزدیک میشویم، اصلاح طلبان که بعد از 8 سال وین گردی و کوبورگ خوابی و گذاردن همه تخم مرغها در سبد غرب نتوانسته بودند به موفقیتی در برجامی که خودشان به کشور تحمیل کرده بودند دست یابند.

- فارس پلاس؛ شبکه های اجتماعی: عبدالرحیم انصاری در رشته توییتی نوشت: آیا این برجام همان برجام ظریف است؟   این روزها هرچه بیشتر به توافق احتمالی با غربیها نزدیک میشویم، اصلاح طلبان که بعد از 8 سال وین گردی و کوبورگ خوابی و گذاردن همه تخم مرغها در سبد غرب نتوانسته بودند به موفقیتی در برجامی که خودشان به کشور تحمیل کرده بودند دست یابند.

میگویند شما که این توافق را قبول نداشتید و میخواستید آن را آتش بزنید، آخرش به نقطه ای رسیدید که ظریف سال 95 رسیده بود؛ عجب! کاش بدانید برجام 1400 برجام 1394 نیست که در ادامه درباره آن خواهم نوشت، اما قبل از آنکه به آن بپردازم بگذارید توضیح مختصری داشته باشم راجع به چگونگی شکل گیری برجام!  روحانی پس از پیروزی در انتخابات 92 شعارش تعامل با دنیا بود و دنیای مد نظرش هم جهان غرب! از نظر وی غرب نیز از خودش اراده ای نداشت و بهتر آن بود که بجای چانه زنی با تروییکای اروپایی و امثالهم، با کدخدایشان بنشیند و همانجا مسائل را ختم کند و خود را قهرمان بنامد! خب! شاهد بودیم علیرغم تذکرات و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا این برجام همان برجام ظریف است؟

آیا این برجام همان برجام ظریف است؟