مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-22سياسي

انتقاد امام جمعه سلطانیه از تخریب منابع طبیعی


امام جمعه سلطانیه از تخریب منابع طبیعی توسط برخی از نهادهای دولتی و غیردولتی که نمونه بارز آن را در سواحل شاهد هستیم، انتقاد کرد.

- حجت الاسلام عمران حسینی نسب شامگاه دیروز (2 اسفندماه) در دیدار با عوامل اداره منابع طبیعی شهرستان سلطانیه با تاکید بر حفظ منابع طبیعی و ایجاد فضای سبز، گفت: حفظ منابع طبیعی از تعالیم و دستورات اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه نباید منابع طبیعی از بین برود، تصریح کرد: بهره مندی از منابع طبیعی حق همگان حتی آیندگان نیز است تا جایی که اهتمام به منابع طبیعی و محیط زیست طی زمان حاضر در جوامع بشری از چنان اهمیتی برخوردار است که از آن به عنوان یکی از مهم ترین ارکان توسعه پایدار یاد می شود.

حسینی نسبت با اشاره به اهمیت و ارزش کاشت درخت در منابع دینی و حفظ آن و با بیان این که در روایات اسلامی بر کاشت درخت تاکید و شکستن شاخه درخت بدون هدف، مثل شکستن بال فرشتگان است، ادامه داد: سنت حسنه و هر ساله کاشت درخت توسط مقام معظم رهبری، نشان گر اهمیت حفظ منابع طبیعی و کاشت درخت و نیز ایجاد فضای سبز است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرازی از سخنان شان درخت و گیاه را مظهر حیات و زندگی می دانند و تاکید داشته اند که درخت هم زنده است و هم زندگی می بخشد، اضافه کرد: منابع طبیعی همانند جنگل و درخت از مصادیق بارز و آشکار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سلطانیه از تخریب منابع طبیعی

انتقاد امام جمعه سلطانیه از تخریب منابع طبیعی