مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-22سياسي

شریعتی: موضع مجلس در برابر برجام همان قانون اقدام راهبردی است


یک عضو هیات رییسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضع مجلس در برابر مذاکرات وین در خصوص برجام دقیقا همان موضوع قانون راهبردی لغو تحریم هاست.

- یک عضو هیات رییسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضع مجلس در برابر مذاکرات وین در خصوص برجام دقیقا همان موضوع قانون راهبردی لغو تحریم هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: آمریکایی ها همواره تلاش نمودند که با ایجاد گفتمان های دوگانه امتیازات بیشتری را کسب نمایند و تا آنجایی که امکان دارد ‎خط تحریم را پیش ببرند.

لازم بذکر است که موضع مجلس دقیقا همان موضوع قانون راهبردی لغو تحریم هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت امورخارجه روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران، تاکید کرد که گفت وگوهای وین پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است و دامنه و تعداد موضوعات کاهش جدی پیدا کرده ولی موضوعات باقی مانده سخت ترین، کلیدی ترین و جدی ترین موضوعاتی است که باید حل شود.

وی همچنین اشاره داشت که منافع قطعی مردم ایران، حقوق حقه ایران و دستاوردهای هسته ای کشور همه در این مذاکرات صیانت می شوند و برای این نسل و نسل های آتی به عنوان افتخار باقی خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: موضع مجلس در برابر برجام همان قانون اقدام راهبردی است

شریعتی: موضع مجلس در برابر برجام همان قانون اقدام راهبردی است