مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-22سياسي

رفع مشکلات مخابراتی خاش بزودی


مشکلات مخابراتی این شهرستان در حال رفع شدن بوده و با نصب سایت جنب دادگستری مشکلات ارتباطاتی و اینترنت محلات ولی آباد، ریگ آباد و سه راهی خاش حل خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر مخابرات خاش گفت:مشکلات مخابراتی این شهرستان در حال رفع شدن بوده و با نصب سایت جنب دادگستری مشکلات ارتباطاتی و اینترنت محلات ولی آباد، ریگ آباد و سه راهی خاش حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسن نیا در حاشیه دیدار با اعضای شورای شهر خاش افزود: کارشناسان این اداره در حال شناسایی محلات شهر هستند که به امید الله در اسرع وقت مشکلات سایر محلات شهر نیز برطرف خواهد شد و جایی که سایت وجود دارد، لازم است توسط نیروهای ما بررسی و تقویت شوند تا اینترنت فورجی گردد.

وی ادامه داد: بزودی مخابرات جنب فلکه معلم فداکارو ساختمان مخابرات انتقال خواهد یافت.

دلاور شهنوازی رییس شورای شهر خاش هم گفت: شهروندان از مدیریت قبلی و مجموعه مخابرات خاش گله مند بودند و جای امیدواری است به حول و قوه الهی، با درایت آقای حسن نیا که فردی جوان و تشنه خدمت هستند، مشکلات شهروندان خاش به زودی برطرف شود.

رییس شورای شهر خاش اظهار داشت: تمام ادارات و بویژه مدارس خاش به علت بیماری منحوس کرونا در فضای مجازی مشغول به خدمت هستند، ولی متاسفانه با کندی و نبود اینترنت روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مخابراتی خاش بزودی

رفع مشکلات مخابراتی خاش بزودی