مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-22اقتصادي

واحدهای صنفی متخلف در خلخال پلمب شدند


با حضور اعضای قرارگاه زیستی شهرستان خلخال، واحدهای صنفی متخلف و مراکز عرضه قلیان در خلخال پلمب شدند.

- سیدجواد یحیی زاده، فرماندار شهرستان خلخال صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: در بازدید از آخرین وضعیت اصناف سطح شهر و بازدید از رستوران ها و کافی شاپ ها، واحدهایی که دستورالعمل های قرارگاه زیستی را عملی نکنند پلمب و از فعالیت و کسب وکار آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: عرضه قلیان در مراکز اقامتی، پذیرایی و مراکز گردشگری و رستوران ها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود و با توجه به مصوبه قرارگاه زیستی در خصوص پرهیز از تجمع به خاطر سلامتی مردم، قلیان سراها و کافی شاپ های متخلف در سطح شهر خلخال پلمب شدند و نظارت از کلیه واحدهای صنفی تشدید خواهد شد.

فرماندار خلخال ادامه داد: سلامتی مردم خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد در هیچ صنفی به خاطر اندکی سود، سلامتی مردم تهدید شود.

یحیی زاده بیان کرد: تمامی اصناف باید دستورالعمل های بهداشتی، به ویژه استفاده از ماسک در کلیه مراکز عرضه و فروش اقلام غذایی و استفاده از ضدعفونی کننده را رعایت نمایند.

گفتنی است؛ در بازدید از آخرین وضعیت کافی شاپ ها و رستوران ها، 2 واحد متخلف با حضور پلیس اماکن انتظامی پلمب و پرونده به مقامات قضایی و تعزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی متخلف در خلخال پلمب شدند

واحدهای صنفی متخلف در خلخال پلمب شدند