مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-22سياسي

کتاب «آینده انقلاب اسلامی» نقد و بررسی شد


سومین دوره طرح ملی فصل سخن با محوریت نقد و بررسی کتاب آینده انقلاب اسلامی نوشته شهید مرتضی مطهری به همت جهاد دانشگاهی استان قم و مشارکت دانشگاه مفید در بستر فضای مجازی برگزار شد.

- دکتر سید کاظم سید باقری دانشیار گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نشست نقد و بررسی کتاب آینده انقلاب اسلامی نوشته شهید مرتضی مطهری، عنوان کرد: کتاب آینده انقلاب اسلامی مجموعه ای از سخنرانی ها و مصاحبه های شهید مطهری است که عمده آن در زمان پیروزی انقلاب انجام شده و آنچه در رابطه با این کتاب اهمیت دارد بررسی محتوایی این کتاب است.

وی اضافه کرد: این کتاب مسائلی مانند دموکراسی، عدالت خواهی، استقلال فرهنگی، ولایت فقیه، روحانیت در آینده انقلاب اسلامی را در خود جای داده است.

سید باقری بیان کرد: بخش عمده این کتاب قبلا به صورت دو کتاب درباره انقلاب اسلامی و دیگری کتاب جمهوری اسلامی منتشر شده است لذا کتاب آینده انقلاب اسلامی این دو کتاب را در درون خود جای داده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب آینده انقلاب اسلامی دارای پنج بخش است، ادامه داد: بخش اول و دوم دو عنوان مهم اهداف روحانیت در تلاش هایی که انجام دادند و دیگری بحث آزادی عقیده را پوشش می دهد در بخش سوم به تحلیل انقلاب اسلامی می پردازد که مجموع دو سخنرانی است و بخش چهارم سخنرانی های شهید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آینده انقلاب اسلامی» نقد و بررسی شد

کتاب «آینده انقلاب اسلامی» نقد و بررسی شد