مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-22اجتماعي

اجرای طرح همشاگردی نیکوکار به همت کمیته امداد خراسان شمالی


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طرح همشاگردی نیکوکار به همت کمیته امداد استان و با همکاری آموزش و پرورش برای اولین با در استان به اجرا می سد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طرح همشاگردی نیکوکار به همت کمیته امداد استان و با همکاری آموزش و پرورش برای اولین با در استان به اجرا می سد.

مجیدالهی راد در گفت و گو با ایسنا، افزود: این طرح برای اولین بار در استان با هدف تشویق دانش آموزان به مشارکت در جشن نیکوکاری و تبیین فرهنگ احسان و دستگیری از نیازمندان به اجرا می رسد.

وی گفت: این طرح در قالب یک ساعت تدریس توسط یکی از معلمان خوش ذوق آموزش و پرورش با محوریت تشریح نحوه کمک رسانی به نیازمندان اجرا می شود.

الهی راد ادامه داد: با اجرای طرح همنشین بهشتی، دانش آموزان می توانند ازطریق کد کیو آر یا صدقه الکترونیکی و یا سامانه # 1*058*8877* و نوشتن دلنوشته و یا متن احساسی در خصوص دستگیری از نیازمندان در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در نهایت به نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی نفیس از جمله تبلت و .

به دانش آموزان اهدا می شود.

وی با اشاره به اجرای درس همنشین بهشتی نیز گفت: این طرح از ابتدای مهر ماه به اجرا رسیده و برکات خوبی برای ایتام به ارمغان داشته است، اما با این وجود نیازمند تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همشاگردی نیکوکار به همت کمیته امداد خراسان شمالی

اجرای طرح همشاگردی نیکوکار به همت کمیته امداد خراسان شمالی