مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-22فرهنگي

لطفا چند سوپراستار پردرآمد را کنار بگذارید!


قطب الدین صادقی با انتقاد فراوان از لغو قانونی معافیت مالیاتی هنرمندان، خطاب به کسانی که چنین تصمیمی گرفته اند، می گوید: دست از سفره های بی رونق اهالی هنر بردارید.

- این هنرمند تئاتر در گفتگو با ایسنا اعتراض شدید خود را از لغو قانون معافیت مالیاتی هنرمندان مطرح می کند و تاکید دارد دولت باید به هنرمندان کمک کند تا از این دوره سخت بگذرند نه اینکه با گرفتن مالیات، مشکل دیگری بر مشکلات پیشین آنان بیفزاید.

صادقی که به عنوان نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و استاد دانشگاه فعال است و چند سالی است مجموعه ای خصوصی به نام شانو را هم راه اندازی کرده، از وضعیت بحرانی هنرمندان تئاتر می گوید و یادآوری می کند که این بحران پیش از کرونا آغاز شده و در دو سال کرونایی اخیر به اوج خود رسیده است به طوری که بسیاری از اهالی تئاتر ناچار شده اند برای گذران زندگی خود به مشاغلی دور از فعالیت های هنری روی آورند.

او با یادآوری معضل کلی کمبود بودجه در کشور ادامه می دهد: دولت دچار مشکلات اقتصادی است و برای جبران کسری بودجه می خواهد از مردم کمک بگیرد ولی وقتی بدنه جامعه هنری خودش بشدت آسیب پذیر و نیازمند حمایت است، چگونه می تواند مالیات بپردازد.

او تاکید می کند: این مالیات باید از کارخانجات بزرگ و اقشار پردرآمد گرفته شود که متاسفانه آنان اغلب فرار مالیاتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا چند سوپراستار پردرآمد را کنار بگذارید!

لطفا چند سوپراستار پردرآمد را کنار بگذارید!