مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-22سياسي

مقصر بن بست احتمالی مذاکرات، آمریکا است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به کارشکنی آمریکایی ها در مذاکرات گفت: اگر مذاکرات به بن بست برسد یا بی نتیجه باشد، مقصر آن آمریکاست.

- علی اکبر علیزاده برمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مذاکرات وین، اظهار داشت: آمریکایی ها و رسانه هایشان دارند فضای مذاکرات را به سمتی می برند که اگر این مذاکرات با شکست رو به رو شد بگویند مقصر آن ایران است، این درحالی است که ایران هیچگاه خواهان برهم خوردن مذاکرات نبوده بلکه اگر مذاکرات به بن بست برسد مقصر آن آمریکاست.

وی ادامه داد: مثلا در زمان خروج آمریکا از برجام در زمان ترامپ ایران با درخواست اروپایی ها یکسال در برجام باقی ماند و به دنیا ثابت کرد که ایران خواهان برهم خوردن مذاکرات و برجام نیست بلکه آمریکا قصد این موضوع را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در این مذاکرات نیز خواسته ایران کاملا روشن و شفاف است و ایران در قبال آنچه که می دهد قصد دارد به همان اندازه آورده ای داشته باشد این طور درست نیست که ایران از انرژی صلح آمیز خود چشم پوشی کند در مقابل طرف روبه رو به تعهدات خود عمل نکند.

علیزاده تصریح کرد: خواسته ایران لغو تمام تحریم های ظالمانه است و در مذاکرات آتی این خواسته ایران باید تحقق پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر بن بست احتمالی مذاکرات، آمریکا است

مقصر بن بست احتمالی مذاکرات، آمریکا است