مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-22سياسي

انتقاد توانگر از کاهش سرعت اینترنت


رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از کاهش سرعت اینترنت گفت که در مدت کوتاه پس از استقرار تیم جدید مدیریتی در وزارت ارتباطات، - متاسفانه نه تنها حرکت به سمت اهداف تبیین شده در اسناد رسمی این حوزه شدت نگرفته که به صورت عملیاتی این موضوع منجر به نارضایتی گسترده در میان مردم و کسب وکارها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه مجتبی توانگر نماینده تهران به زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به شرح زیر است: جناب آقای دکتر زارع پور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات سلام علیکم نیاز به توضیح و یادآوری به جنابعالی نیست که فن آوری اطلاعات و ارتباطات امروزه اصلی ترین نماد اقتصاد دانش بنیان در جهان بوده و در ایران نیز 7.

8 درصد GDP کشور مبتنی بر حوزه ارتباطات است و باید بپذیریم که زیرساخت ارتباطی سهم عمده ای در رشد تولید ناخالص داخلی(GDP) دارد؛ به نحوی که با افزایش دو برابری سرعت شاهد رشد GDP به میزان 0.

3درصد باشیم.

همچنین حضرتعالی مستحضر هستید که در سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی، هدف گذاری شده است تا سهم اقتصاد دیجیتال به 10درصد برسد(بند 2-2-2-3) و این در حالی است که بر اساس همین سند حداقل سرعت 100مگابیت بر ثانیه، برای کسب وکارها و کاربران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد توانگر از کاهش سرعت اینترنت

انتقاد توانگر از کاهش سرعت اینترنت