مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:022022-02-22پزشكي

با ماسک هایی از دل طبیعت آشنا شوید


ماسک های شیمیایی آن چنان که باید نخواهند توانست برای پوست صورت ما سلامتی زیادی را نتیجه دهد بنابراین توصیه می شود ماسک ها و رژیم غذایی طبیعی را پیش گیرید.

- ایسنا/خراسان جنوبی متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: ماسک های شیمیایی آن چنان که باید نخواهند توانست برای پوست صورت ما سلامتی زیادی را نتیجه دهد بنابراین توصیه می شود ماسک ها و رژیم غذایی طبیعی را پیش گیرید.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زیباتر شدن پوست با ماسک های طبیعی و ماساژ صورت پاسخ دهی بیشتری دارد؛ ماسک گیاهی نتیجه بسیار خوبی در از بین بردن مشکلات پوستی دارد.

وی افزود: پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود بلکه بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد.

نواب زاده ادامه داد: پوست آینه بدن است، پس ضمن پاکسازی درونی بدن، با اصول حفظ سلامتی طب ایرانی و اصلاح وضعیت کبد، گوارش، هورمون ها؛ اعصاب و.

بصورت موضعی باید فقط صبح ها از صابون مخصوص استفاده کنید و صورتتان را ورزش دهید.

وی بیان کرد: هرگاه توانستید به گذاشتن ماسک گیاهی بپردازید؛ ماسک آناناس، ماسک سیب و ماسک هلو برای صافی و زیبایی پوست مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ماسک هایی از دل طبیعت آشنا شوید

با ماسک هایی از دل طبیعت آشنا شوید