مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:022022-02-22اقتصادي

/پیگیری پروژه/ دایک حفاظتی معمولان هنوز تکمیل نشده است


باتوجه به بارش های پیشرو در لرستان انتظار می رفت بحث احداث دیواره های حفاظتی و آزادسازی حریم رودخانه کشکان با سرعت بیشتری انجام می شد ولی این مهم آن گونه که انتظار می رفت انجام نشده و همچنان باعث نگرانی ساکنان منطقه است.

- این درحالیست که ساخت دایک حفاظتی شهر معمولان پس از دو سال از سیل ویرانگر 98 هنوز تکمیل نشده و همچنان بلاتکلیف است؛ موضوعی که دغدغه اهالی پایین شهر معمولان است و در سیل 98 منازل آن ها تخریب شده است و با توجه به بارندگی های پیشرو ضروری است هرچه سریعتر این دایک حفاظتی برای مهار سیلاب تعیین تکلیف و تکمیل شود تا دیگر شاهد نهیب کشکان بر معمولان نباشیم.

در خصوص تکمیل دایک حفاظتی رضا میرزایی مدیرعامل وقت شرکت آب منطقه ای لرستان گفته بود: دایک حفاظتی شهر معمولان به کارفرمایی شرکت آب منطقه ای لرستان در دست ساخت است و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص وضعیت اعتباری این پروژه گفت: مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث دایک حفاظتی شهر معمولان پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی است ولی برای تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان حداقل 15 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

با وضعیت موجود، شهرهای پلدختر و معمولان ایمن نیستند میرزایی تصریح کرد: کل تخصیص سال 98 این پروژه 80 میلیون تومان بوده و پیمانکار تاکنون از ظرفیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری پروژه/ دایک حفاظتی معمولان هنوز تکمیل نشده است

/پیگیری پروژه/ دایک حفاظتی معمولان هنوز تکمیل نشده است