مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-22اقتصادي

فروش محصولات کارخانجات لبنی گیلان در حالت سکون


مدیر اتحادیه کارخانجات لبنی گیلان گفت: متاسفانه افزایش فروش محصولات کارخانجات لبنی وجود ندارد و همچنان روند سکون را طی می کند.

- ابراهیم آسایش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مصرف شیر و لبنیات در بین مردم استان کمتر از میانگین جهانی است و این امر موجب شده است که شاهد هیچ افزایشی در فروش محصولات لبنی کارخانجات نباشیم.

وی افزود: کارخانجات لبنی چندان دغدغه افزایش کسب سود از فروش بیشتر محصولاتشان ندارند و نگرانی ها به دلیل احتمال افزایش بیماری و کوتاهی قد در کودکان به دلیل کاهش مصرف شیر و لبنیات در بین مردم است.

شیرکمتر، پوکی استان بیشتر آسایش ادامه داد: ضروری است دولت تمهیداتی بیاندیشد و سوبسیدهایی در این مورد برنامه ریزی کند تا مردم مجبور نباشند گاهی در روزهایی از سال خرید شیر و لبنیات را از سبد خانوار خود حذف کنند زیرا هر چقدر امروز تغذیه مناسبی در مورد مصرف لبنیات نداشته باشیم در آینده ای نه چندان دور مردم مجبور خواهند شد هزینه های درمان بیماریهایی نظیر پوکی استخوان را متحمل شوند.

وی بیان کرد: هر ساله در ایام پایانی سال و ایام نوروز با ورود جمعیت شناور به گیلان فروش شیر و لبنیات تا حدوی افزایش می یابد اما دوباره پس از تعطیلات این رشد فروش نزولی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش محصولات کارخانجات لبنی گیلان در حالت سکون

فروش محصولات کارخانجات لبنی گیلان در حالت سکون