مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 23:522022-02-21ورزشي

رودهن میزبان تیم ملی کبدی عراق شد


تیم ملی کبدی عراق وارد ایران شد و اولین اردوی خود را در رودهن برپا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، تیم ملی کبدی عراق وارد کشورمان شد و اولین اردوی خود را در رودهن برگزار کرد.

تیم ملی کبدی سه روز در رودهن است و برنامه های تمرینی مختلف از جمله مسابقات دوستانه را در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار خواهد کرد.

شامگاه امشب تیم ملی کبدی عراق به مصاف تیم کبدی منتخب جوانان استان تهران رفت که در پایان تیم منتخب جوانان استان تهران با نتیجه 73 بر 50 تیم عراقی را شکست داد.

حسین عنصری رییس هیأت کبدی استان تهران در خصوص حضور تیم ملی کبدی عراق در کشور، اظهار کرد: با هماهنگی که بین دو فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و عراق انجام شد، تیم ملی کبدی عراق اردوهای مختلفی را در کشور به منظور تقویت تیم خود و بهره مندی از تجربیات تیم ملی کبدی ایران برپا می کند که نخستین اردوی آن به میزبانی رودهن برپا شد.

وی گفت: کبدی یکی از رشته های سخت اما تماشاگر پسند است که سن و سال در آن معنا ندارد و هر نسلی اگر توان جسمی خوبی داشته باشد، می تواند در آن موفق باشد که با همت تمامی مربیان، ورزشکاران و حمایت های مسؤولان تیم ملی کبدی ایران در بخش آقایان رتبه یک در آسیا و در آخرین سری مسابقات جهانی به مقام سوم دست پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودهن میزبان تیم ملی کبدی عراق شد

رودهن میزبان تیم ملی کبدی عراق شد