مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-21اقتصادي

صدای چرخ کارخانجات به سمفونی زندگی شبیه است/برخورد جدی با سنگ اندازان در مسیر تولید


حمایت از تولیدکنندگان وظیفه همه نهادها به ویژه قوه قضاییه است و هر کس برای صنعت به جای مانع زدایی، مانع تراشی کند سر و کارش با دستگاه قضایی است.

- ، سعید عمرانی در بازدید از گروه صنایع غذایی آرد جرعه که پس از 9 سال مجدداً راه اندازی شده است، اظهار کرد: باید تندیس صنعتگرانی همچون مدیر مجموعه آرد جرعه را ساخت و در یکی از میادین شهر اصفهان نصب کرد.

وی با بیان اینکه صنعتگران می توانند بدون داشتن دغدغه، یک زندگی لوکس برای خود درست کنند، ولی آنها به یاری حاکمیت آمده و امر خطیر تولید را بر عهده گرفته اند، پس باید پاس داشته شوند، اضافه کرد: امنیت غذایی مردم یکی از موارد مهمی است که اگر به آن توجه نشود، باعث ترس مردم نسبت به سلامتی شان می شود و همین مسئله می تواند نا امنی ایجاد کند، لذا تولید در همه بخش ها به ویژه در بخش مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: اینکه از تولید کنندگان حمایت شود، وظیفه حاکمیت بوده و قوه قضاییه نیز به طور جدی در این مسیر گام گذاشته و هر کسی که بخواهد برای صنعت به جای مانع زدایی، مانع تراشی کند سر و کارش با دستگاه قضایی خواهد بود.

عمرانی تصریح کرد: برای ما مهم است که چرخ کارخانه ها بچرخد و نفس آنها بند نیاید و آنچه ما در دستگاه قضایی دنبال می کنیم، این است که هیچ چرخ تولیدی از چرخش نایستد و هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای چرخ کارخانجات به سمفونی زندگی شبیه است/برخورد جدی با سنگ اندازان در مسیر تولید

صدای چرخ کارخانجات به سمفونی زندگی شبیه است/برخورد جدی با سنگ اندازان در مسیر تولید