مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 21:422022-02-21سياسي

فرمانده نیروی هوایی ارتش شهادت خلبانان تبریز را تسلیت گفت


فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش را در اثر سقوط یک فروند هواپیمای اف 5 در تبریز تبریک و تسلیت گفت.

- ، متن پیام امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا امروز یکبار دیگر عهدنامه سربازی ما در نیروی هوایی ارتش به خون طاهر دو نفر از خلبانان غیرتمند و شریف این سرزمین امضا شد و از سرزمین رشادت و شهادت، تبریز قهرمان و پایگاه شکاری شهید فکوری که در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن به ویژه در مردم یاری های نیروی هوایی در حوادث طبیعی، نشان خوشنامی بر سینه ستبر آن می درخشد به اعلی علیین پر کشیدند.

رسانه های شریف و منصف که بازتاب دهنده حقایق هستند آخرین پرواز خلبانان شهید ما را در قابی از وجدان بیدار گذاشته و فداکاری ایشان را منعکس کردند.

بدیهی است فرزندان این سرزمین در نیروی هوایی ارتش در تمام مأموریت های پروازی، جان خود را برای دفاع از امنیت و آسایش ملت شریف مان در کف گرفته اند و اقدام شجاعانه امروز خلبانان شهید سرهنگ صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد سلمانی برای چشم پوشی از خروج اضطراری از هواپیمایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوایی ارتش شهادت خلبانان تبریز را تسلیت گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش شهادت خلبانان تبریز را تسلیت گفت