مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 21:322022-02-21سياسي

کشورهای اروپایی باید به مسئولیت بین المللی خود برای مبارزه با مواد مخدر عمل کنند


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان که جهت حضور در دهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های مبارزه با مواد مخدر ایران و بلغارستان در راس هیاتی عازم صوفیا پایتخت بلغارستان شده در اولین روز سفر خود با وزیر کشور بلغارستان دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان، در این ملاقات طرفین بر لزوم توسعه همکاری های عملیاتی جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر تأکید نمودند.

مومنی در این دیدار ضمن تأکید بر نقش بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در مبارزه بی امان با معضل جهانی مواد مخدر، بر لزوم مشارکت کشورهای اروپایی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و عمل به مسئولیت بین المللی خود در این راستا تأکید کرد.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: ایران در راستای عمل به مسئولیت اخلاقی، دینی و انسانی خود در این مبارزه راسخ است، ولی زمان آن فرارسیده تا کشورهای اروپایی و غربی نیز از حالت ناظر خاموش درآمده و به مسئولیت خود عمل نمایند.

سردار مومنی همچنین در روز اول سفر خود با معاون وزیر امور خارجه و فرماندهی مرزبانی بلغارستان دیدار نمود.

ملاقات با دبیر کل وزارت کشور، مدیرکل مبارزه با جرائم سازمان یافته وزارت کشور، مرکز ملی درمان اعتیاد، رییس کل گمرک و رییس آکادمی نیروهای نظامی بلغارستان از جمله سایر ملاقات های دبیر کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اروپایی باید به مسئولیت بین المللی خود برای مبارزه با مواد مخدر عمل کنند

کشورهای اروپایی باید به مسئولیت بین المللی خود برای مبارزه با مواد مخدر عمل کنند