مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 21:122022-02-21ورزشي

حمایت مدیریت شهری از تیم فوتبال شهرداری همدان


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان سرمایه ورزش و فوتبال استان بوده و حمایت ها در نیم فصل دوم از این تیم ادامه خواهد داشت.

- با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد پیروزی تیم فوتبال شهرداری همدان برابر ماشین سازی تبریز بودیم که امیدواریم این پیروزی مقدمه ای برای ادامه موفقیت ها باشد.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان ثابت کرده که از بازیکنان جوان و آینده داری بهره می برد و به طور قطع با دانش کادر فنی بومی خود در هفته های آینده نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به حمایت از این تیم گفت: خوشبختانه دیدگاه شورای اسلامی شهر همدان و وجود شهردار ورزش دوست در کنار ریاست سازمان برای ما یک غنیمت بوده و نگاه ورزشی خوبی در مجموعه مدیریت شهرداری وجود دارد.

شریفی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم بیشتر از گذشته حمایت ها از این تیم وجود خواهد داشت و به دنبال این هستیم تا بازیکنان بدون کوچک ترین دغدغه مالی در زمین مسابقه تنها به دنبال کسب پیروزی باشند.

وی با بیان اینکه باشگاه شهرداری همدان سرمایه بزرگی برای فوتبال و ورزش همدان است، بیان کرد: همواره باشگاه شهرداری همدان پرچمدار حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیریت شهری از تیم فوتبال شهرداری همدان

حمایت مدیریت شهری از تیم فوتبال شهرداری همدان