مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 21:072022-02-21اقتصادي

طرح آبرسانی به مسکن ملی دزفول پایان یافت


مدیر آبفای منطقه دزفول از اتمام پروژه آبرسانی به منازل مسکن ملی در منطقه زیباشهر دزفول و کارگاه احداث این منازل خبر داد.

- اظهار کرد: توزیع شبکه آب شرب پروژه مسکن ملی واقع در زیباشهر با توجه به آغاز احداث این منازل و نظر به اینکه بیشتر متقاضیان از خانواده های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و زنان سرپرست خانوار هستند در اولویت های آبفا منطقه دزفول قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این پروژه در راستای خدمت رسانی به متقاضیان مسکن مهر و همچنین تأمین آب مورد نیاز کارگاه های ساخت این طرح ملی پس از اخذ مجوزهای لازم از یک ماه پیش آغاز شد.

مدیر آبفای منطقه دزفول عنوان کرد: با اجرای این پروژه امکان واگذاری و نصب انشعاب برای تمامی واحدهای مسکونی این طرح ملی فراهم شده است.

اسماعیل سالم تصریح کرد: برای تکمیل این طرح بالغ بر یک هزار و 600 متر لوله گذاری از نوع پلی اتیلن به انداره های 110، 160، 200 و 250 میلی متر به کار برده شده است.

وی در ادامه اعتبار صرف شده برای اجرای توسعه شبکه طرح مسکن ملی را بالغ بر 10 میلیارد ریال برشمرد و گفت: با تکمیل و اجرای این پروژه بیش از 200 خانوار و متقاضی در طرح مسکن ملی از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به مسکن ملی دزفول پایان یافت

طرح آبرسانی به مسکن ملی دزفول پایان یافت