مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-21پزشكي

فقط 35 درصد مردم اسلامشهر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه ساده انگاری و کاهش حساسیت ها به اوج گیری مجدد کرونا منجر شده است گفت: فقط 35 درصد مردم اسلامشهر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروند صعودی دارد و در سویه امیکرون متأسفانه علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز مبتلا می شوند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تنها 35 درصد مردم دز سوم واکسن را دریافت کرده اند افزود: باید علاوه بر تشویق مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک همه اقشار جامعه را به دریافت دز سوم واکسن تشویق و ترغیب کنیم.

شبکه بهداشت و درمان نیز می بایست برای تزریق واکسن به رانندگان تاکسی ها و اتوبوس ها، کسبه و اصناف، معلمان که بیش از دیگران در معرض ابتلاء هستند برنامه ریزی و هدف گزاری داشته باشد.

وی با اشاره به مهلت 10 روزه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی برای تزریق واکسن بیان داشت: به منظور تسهیل در دسترسی مردم برای دریافت واکسن علاوه بر افزایش ساعت کاری مراکز بهداشتی سطح شهرها و روستاها، واحدهای سیار واکسیناسیون با هدف تحت پوشش قرار دادن روستاها و مناطق حاشیه ای راه اندازی و فعالیت خواهند داشت و تمام ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 35 درصد مردم اسلامشهر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

فقط 35 درصد مردم اسلامشهر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند