مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 19:522022-02-21سياسي

ارسال 7 هزار و 500 اثر به کنگره ملی شعر مقاومت


مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس از ارسال 7 هزار و 500 اثر توسط علاقه مندان به کنگره ملی شعر مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد انصاری نژاد امروز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم اختتامیه بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت  چهارم اسفندماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان قرار گرفت و بیش از 7 هزار و 500 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد، اظهار داشت: شیراز روز چهارشنبه چهارم اسفند میزبان مراسم اختتامیه بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواهد بود.

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: فراخوان این کنگره با هدایت و همراهی اداره های کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ها از ابتدای سال شروع شد و آثار در محورهای دفاع مقدس، جنگ نرم، مدافعان سلامت، مدافعان حرم و کودک و نوجوان انجام شده است.

وی بیان داشت: آثار در مرحله استانی نیز با محوریت دفاع مقدس، مدافعان حرم، بیداری اسلامی در قالب های کلاسیک، نیمایی و سپید به دبیرخانه جشنواره های استانی ارسال شد و پس از داوری آثار برگزیدگان مرحله استانی مشخص و آثار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 7 هزار و 500 اثر به کنگره ملی شعر مقاومت

ارسال 7 هزار و 500 اثر به کنگره ملی شعر مقاومت